Pares i mares de l’Escola Santa Anna de Castellvell del Camp
Us donem la benvinguda al nou curs escolar, animant-vos a que participeu, gaudiu i sentiu com a vostra aquesta AFA.
Una AFA oberta i transparent, amb un projecte en comú amb l’escola, enfocat a la millora contínua en el desenvolupament acadèmic i emocional dels nostres fills i filles, a la integració de tots i totes en l’escola, i amb una correcte conciliació familiar. En definitiva, la felicitat i el benestar dels nostres fills i filles.
Per a tot això l’AFA us ofereix:
1. Conciliació familiar:
- Servei d’acollida en horari de matí, de migdia i de tarda.
- Servei de menjador (dinar).
2. Desenvolupament acadèmic i emocional:
- Àmplia oferta d’activitats extraescolars esportives i artístiques.
- Organització de festes.
Organització
L’objectiu principal de l’AFA és crear un espai obert de participació a qualsevol que es vulgui incorporar com a col·laborador. Les decisions es prenen entre la Junta Directiva, que és l’òrgan que s’encarrega de coordinar aquest procés de presa de decisions.
La Junta Directiva està composada per:
- Presidència i Vicepresidència
La presidència dirigeix i representa legalment l’associació, per delegació de l’Assemblea General i de la Junta Directiva. En cas d’absència és substituït per la vicepresidència.
- Tresoreria
La tresoreria s’encarrega de gestionar els ingressos econòmics de l’AMPA: portar al dia els rebuts, sol·licitar ajudes i subvencions, control i seguiment d’ingressos i despeses.
- Secretaria
La secretaria es fa càrrec de la custodia de la documentació de l’associació, redacció i signatura de les actes de les reunions i autorització dels certificats que calgui lliurar.
- Grup de festes
Col·labora amb la preparació d’activitats i festes tals com: Castanyada, Reis, Setmana Cultural, Carnestoltes, Sant Jordi, Trobades Esportives i Culturals “Raquel Mas” i festa de Fi de Curs.
- Grup d’activitats extraescolars
Duu a terme l’organització i seguiment de les activitats extraescolars que es desenvolupen fora de l’horari lectiu. Planifica les activitats que es duran a terme durant el curs, establint els horaris i els espais.
Servei d’acolliment i menjador
Gestiona el menjador escolar. Coordina el servei de menjador que ofereix l’empresa “ÀPATS SANS” i el servei de monitoratge de l’AFA. També s’encarrega del servei d’acollida matinal des de les 7:30h fins les 8:30, acollida de migdia des de les 12:00h fins les 13:00h i acollida de tarda des de les 16:00h fins a les 16:30h.
Personal
L’AFA compta amb una persona administrativa, que és el fil conductor entre vosaltres i l’AFA, per tal de canalitzar qualsevol incidència que pugui haver-hi i gestionar les tasques administratives fruit de totes les tramitacions.
També podeu comptar amb la coordinadora del menjador. Aquesta persona serà qui acompanyarà juntament amb l’equip de monitores, als vostres fills i filles a les hores d’acolllida i de menjador, els ajudarà i els guiarà a moure’s per l’escola.
Monitors de les activitats extra escolars, que també formen part d’aquest engranatge de l’AFA, que executaran les activitats i faran possible que aquestes siguin de ben segur, un èxit per als vostres fills i filles.
De part de tota la Junta Directiva de l’AFA, feliç curs escolar 2024-2025!