Servei de Menjador i Acollides Curs 2022-2023
Els serveis de Menjador i Acollida es duen a terme a les instal·lacions del menjador escolar de
l’Escola Santa Anna. Tots aquests serveis estan gestionats per l’AMPA.
Servei d’Acollida
Les modalitats dels serveis i preus del servei d’acollida són:
- Els alumnes que NO utilitzin el servei d’acollida matinal, no entraran al centre escolar fins l’hora d’entrada a l’escola 8:30 h.
- La recollida dels nens que facin ús del servei d’acollida s’efectuarà per la porta principal de l’escola.
- Pel bon funcionament del servei, només es podran recollir els nens a la hora indicada. Us preguem puntualitat i rigidesa en el compliment de la norma.
Servei de menjador
- El preu del menjador per al curs 2022-2023 serà de 6,54€ pels alumnes fixes i 7,19€ pels alumnes esporàdics. Els preus del menjador són els que ha fixat el Departament d’Educació (DOGC-A-22137082-2022)
- Es considera comensal esporàdic aquell que fa ús del servei de menjador menys de 3 dies a la setmana.
- Totes les despeses bancàries ocasionades pel retorn dels rebuts bancaris, aniran a
càrrec de les famílies. - Per qualsevol canvi en el dinar o per demanar dieta, cal avisar abans de les 9h a l’Imma, si no es així prevaldrà el que està escrit en el Full de Dades Bàsiques de l’alumne.
- L’empresa encarregada del servei de cuina és: MÉS QUE BÓ
- Reunió informativa el dimecres 7 de setembre a les 17h al menjador escolar.
Normativa general
- Per poder fer ús dels serveis de l’AMPA cal ser soci de l’AMPA i hagués pagat la quota de soci corresponent.
- La coordinadora del menjador escolar és l’Imma Barriach a qui us heu d’adreçar per qualsevol tema que faci referència al Servei d’Acollida i de Menjador.
Telèfon de la coordinadora d’acollida i menjador, Imma Barriach: 659 643 618 (de 9h a 10h)
Telèfon despatx de l’Ampa, Bea: 696194716 (en horari de despatx)
- Pel bon funcionament del menjador, les monitores han de tenir un fitxer de dades actualitzat de cada alumne. Adjuntem model que cal emplenar i lliurar a la
coordinadora. Aquest document s’ha de renovar cada any. També es pot enviar per email a: ampaescolasantaanna@hotmail.es - Per tal de garantir la convivència, tots els nens i nenes usuaris del servei d’acollida i menjador han de tenir cura tant del material com dels jocs que hi ha al menjador, ja que són de tots, per aquest motiu, caldrà reposar tot allò que es faci malbé intencionadament.
- Es cobrarà una quota de 5 euros (a l’octubre) en concepte de material fungible necessari pel menjador (tovalloletes, mocadors paper…) d’aquesta forma la Junta de l’AMPA aconseguirà millors preus per a tots i evitar que hagueu de portar vosaltres el material.
Material que cal portar
Alumnes de P3 a P5:
- Els alumnes de P3 a P5 han de portar dos o tres pitets de roba, NO plàstic. És important que els pitets siguin amb goma per anar treballant l’autonomia dels nens i nenes, sobretot marcat amb el nom.
- Els alumnes de P3 un necesser amb pinta. Marcat amb el nom.
- Els de P4 i P5 un necesser gran amb raspall de dents, pinta i got, tot marcat amb el nom. No posar pasta de dents.
- Els alumnes de P3, P4 i P5 han de portar una muda de recanvi, tot marcat amb el nom i dins d’una bossa de roba, per deixar-la al menjador.
- Els alumnes de P3 han de portar un llençol i una tovallola mida (175 cm de llarg per 112 cm d’ample) per a poder fer la migdiada.
- Tot el material ha d’anar marcat amb el nom de l’alumne, en una bossa de roba per poder-ho penjar als penjadors. Les monitores revisaran les bosses de menjador i retornaran aquelles que no compleixin la normativa.
Alumnes de primària
- Els alumnes de primària que es quedin al menjador, cal que portin el necesser gran, amb veta per penjar, amb raspall de dents i pasta de dents. Com sempre tot ha d’anar marcat amb el nom de l’alumne.
- Els alumnes que vulguin fer deures a l’estona del menjador, hauran de portar de casa un estoig amb tot el material necessari.
Rebeu una cordial salutació. La Junta de l’Ampa
Escola Santa Anna
Castellvell del Camp